Cerere pentru Pașaport simplu electronic pentru cetățeni români majori cu domiciliul în România (valabil 10 ani)

Documente necesare:

  • cartea de identitate, cartea de identitate provizorie (însoţită de certificatul de naştere) sau, după caz, buletinul de identitate, aflate în termen de valabilitate;
  • paşaportul anterior, dacă acesta există;
  • pentru persoanele lipsite temporar de capacitatea de exerciţiu: hotărârea judecătorească de punere sub interdicţie, rămasă definitivă şi irevocabilă, ori hotărârea judecătorească rămasă definitivă pentru procesele începute cu data de 15 februarie 2013, însoţită, după caz, de actul de desemnare a reprezentantului legal.

Toate documentele trebuie prezentate în original. Acestea se restituie solicitantului.

NOTĂ:

  • În cazul declarării furtului paşaportului, este necesară prezentarea dovezii eliberate de autorităţile de poliţie, însoţită de o traducere în limba română efectuată de un traducător autorizat;
  • Pierderea paşaportului se declară la depunerea cererii de eliberare a unui nou document de călătorie;
  • În cazul distrugerii paşaportului, se va prezenta paşaportul distrus sau deteriorat, cu condiţia să existe elemente care să facă posibilă identificarea documentului.
Pentru a vă informa cu privire la informațiile specifice unei țări/unui Consulat, selectați țara / consulatul :
Solicitaţi serviciu